Drumurile noastre...poate


Salutare!
Drumurile publice ne privesc pe toti, avand in vedere ca numarul de masini a crescut foarte mult, strazile sunt pline de masini si traficul rutier s-a dezvoltat foarte mult, comparative cu cel feroviar de exemplu.
                La noi in tara infrastructura nu este asa dezvoltata, suntem cu mult in urma la “kilometri de autrostrazi”, iar calitatea drumurilor nu este asa buna. De asemenea, si  numarul de accidente e in stransa legatura cu calitatea drumurilor.
                Mai jos o sa explic ce puteti face in cazul in care constatati o problema pe un drum.
                Drumurile publice sunt gestionate de CNAIR, Compania Nationala de Administrare a Infrastructuri Rutiere.
                Pe sectorul Ramnicu Sarat – Focani am  constatat o problema, faptul ca in dreptul intersectiei, banda din dreapta se ingusta si exista riscul ca o masina sa iasa de pe carosabil. Am scris la adresa dispecerat@andnet.ro unde am explicat siuatia (am pus si printscreen-uri de pe google maps). Peste cateva zile am primit raspuns official, pe e-mail.  Mi s-a explicat foarte frumos, legal si pe intelesul meu, constructia drumului, faptul ca banda din dreapta e banda de urgenta si ca nu trebuie sa mergem pe ea.
                CNAIR are obligatia sa raspunda in maxim 30 de zile la solicitare.
                Asadar, daca constatati ceva in neregula, puteti face si voi o sesizare.

De retinut:
Adresa pentru sesizare:  dispecerat@andnet.ro / sau www.cnadnr.ro/contact - formular de petitie.
Sfaturi personale:
Cand faceti o sesizare undeva, incercati sa gasiti calea legala si oficiala, eventual sa obtineti si un numar de inregistrare. Companiile de stat si obligatia sa raspunda in 30 zile. La fel si cele private, mai ales ca marea majoritate au sisteme de calitate.
Sa aveti drumuri bune ! :)

Comments